مرجع مطالب عکاسی

هر چه راجع به عکاسی بخواهید اینجا هست

مرجع مطالب عکاسی

هر چه راجع به عکاسی بخواهید اینجا هست

  • ۰
  • ۰

مجله چطور عکاسی

مجله چطور عکاسی نام صفحه و یا بخشی در سایت همشهری آنلاین است. این بخش دربرگیرنده اطلاعات و مقالات تخصصی و حرفه ای حوزه عکاسی است. معرفی عکاسی تبلیغاتی در ارائه محصول به مخاطب،  معرفی خدمات عکاسی صنعتی، بررسی پردانلودترین نرم افزار برای ویرایش عکس در سیستم عامل اندروید، ویژگی عکاسی خوبی در لوکیشن های متفاوت، 10 نکته آموزشی برای عکاسی و... چندین مطلب دیگر تنها بخشی از پوشش محتوایی در مجله چطور عکاسی این خبرگزاری رسمی و حرفه ای است.

در ادامه تیترهای ذکر شده را به همراه خلاصه ای از آن ها مشاهده می کنید:

۱۰ نکته آموزش عکاسی

آکادمی عکاسی دیدنگار با ارائه خدماتی مانند آموزش عکاسی حرفه ای و فروش آنلاین تجهیزات عکاسی در خدمت علاقمندان به عکاسی است.

ویژگی‌های یک عکاسی خوب با لوکیشن‌های متفاوت

از عکاسی مدلینگ معمولاً در صنعت مد استفاده می‌شود. در این سبک عکاسی، یک مدل در مقابل دوربین با ژست‌های متعددی قرار می‌گیرد. علاوه‌بر مدل، استودیوی عکاسی یا یک لوکیشن خاص از ملزومات عکاسی مدلینگ به‌حساب می‌آیند. هدف از عکاسی مدلینگ می‌تواند متفاوت باشد.

معرفی برنامه های پردانلود ادیت عکس برای اندروید

افزایش استفاده از گوشی های اندرویدی و همه گیر شدن این سیستم عامل، سبب ورود شرکت های مختلف و شناخته شده ای به عرصه ی تولید نرم افزارهای اندرویدی شده است. در این نوشته به معرفی برخی از ابزارهای ادیت تصویر برای اندروید اشاره خواهیم کرد که توسط همین تولید کنندگان طراحی و تولید شده اند.

خدمات عکاسی صنعتی

خدمات عکاسی صنعتی امروزه به یکی از مهمترین خدمات عکاسی برای تبلیغات و برندسازی تبدیل شده است. این نوع خدمات به واسطه گسترش رسانه های تبلیغاتی (تلویزیون، رادیو، شبکه های اجتماعی، سایت های اینترنتی، بیلبوردهای سطح شهر و...)، افزایش اثر تبلیغات بر درآمد و فروش یک مجموعه، برندسازی براساس نام یک مجموعه و... بسیار در جوامع امروزی پررنگ تر شده است.

چرا عکسهای تبلیغاتی در تولید محتوای مهم هستند؟

در سالهای اخیر ارائه اطلاعات کامل به مشتریان یکی از مهمترین استراتژی های جلب اعتماد و افزایش فروش کسب و کارها بوده است. برندها و شرکت هایی که به اهمیت این موضوع پی برده اند به شکل هوشمندانه و مداوم در حال تولید محتواهای قدرتمند برای معرفی غیر مستقیم محصول خود هستند.

 

yes برای مشاهده مطالب "مجله چطوری عکاسی" از طریق این لینک اقدام کنید.

  • ۰۰/۱۲/۲۳
  • abolfazl shahroudi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی